Tuesday, September 6, 2016

පාරිභෝගික අමන්දානන්දය (Customer Delight)


වසර 2012 දී කුලියාපිටිය රෝහල මා භාර ගන්නා විට එම රෝහල හැඳින්වුයේ කුලියාපිටිය මෝචරිය කියාය. එම නම් පටබැදීමේ හේතුව ලෙස බොහෝ අය කීවේ “ගියොත් මලා” කියාය. තව පිරිසක් රෝහල හැදින්වුයේ කුලියාපිටිය ෂොපින් කම්ප්ලේක්ස් කියාය. පළමු අන්වර්ථ නාමය ගැන පැහැදිළිකිරීමට සංඛ්‍යාලේඛණ අවශ්‍යවුවත් දෙවෙනි එකට හේතුව නම් රෝහල් සේවක සේවිකාවන්  රාජකාරී වෙලාව තුල නගරයේ සාප්පු තුල ගැවසීම බව සොයා ගත්තෙමි. මම මේ කිවූ පූර්විකාව කියවා “දැක්කා නේද? මම කිව්වේ සමස්ත සිස්ටම් එකම ජරාජීර්නයි. පරිපාලකයෝ දුෂිතයි. මේක හදන්න බෑ. රට යන එක සැපයි” කියා හිතන්න එපා.

මම වැඩ භාර ගෙන එක දවසින් දෙවැනි අන්වර්ථ නාමයට තිත තැබීමට හැකිවූ අතර “ගියොත් මළා” කියන හැගීම වෙනස් කිරීමට මාස හයකට වඩා වැඩි කාලයක් ගත වූ බව අවංකව පවසමි.

මේ හැම දේටම වඩා මගේ හිතට වද දෙන ප්‍රශ්නය වුයේ කළු ගැසී දුර්වර්ණව තිබු රෝහල් තාප්පය වර්ණ ගන්වා රෝහලට  අරක්ගෙන තිබු මුසල ගතිය පහකර මහජනතාවගේ ආකර්ෂණය දිනාගන්නේ කෙසේද යන්නයි. මේ සඳහා ටී.ඕ. මහතාගේ දල ඇස්තමේන්තුව වුයේ ලක්ෂ 14  කි. තරු පේනවා හැර වෙන මොකවත් වුනේ නැත. වැලිකඩ හිරගෙදර සිහිගැන්වූ පරිපාලන ගොඩනැගිල්ලේ පෙනුම අද තියෙන සුපිරි තත්වයට වෙනස්කල හැකිවේද, හැමෝටම දෙස්දෙවොල් තිය තියා මම අකුලාගෙන හිටියානම්?

සමස්ත වියදම ලක්ෂ 30 ක් වූ මෙම චුට්ටන් රෙපෙයාර් වැඩ දෙක මාස තුනකින් කල හැටි කියන්නට ගියොත් පිටු 20 ක් වත් ලියන්නට වෙන බැවින් මෙගා විදිහට හිතන අය මගේ හිත නොසන්සුන් නොකර ඉස්පිරිතාලෙට ගිහිල්ලම බලා ගත්තොත් තමයි හොඳ.

මෙම රෝහලේ මගේ සේවා කාලය මාස 20 ක් පමණ වූ අතර ඒ කාලය තුල රෝහලේ පරිපාලන කමිටුව විසින් හඳුනාගත් මුලික අවශ්‍යතාවයන් සියල්ල සම්පුර්ණ කිරීමට තරම් මම වාසනාවන්ත වුයෙමි. (මේ රෝහල මේ වන විටත් සුපිරි නැවක් ලෙස යාත්‍රා කරන  අතර 2016 /09 /03 දින කල හදිසි ගොඩ වැදීමකදී ඒ බව සියැසින්ම ස්ථිර කර ගත්තෙමි )

රෝහලේ ගැබිණි වාට්ටුව අසල බුදු මැදුරක් තිබේ. සෑම දිනකම ගැබිණි මව්වරු බුදුන් වැදීමට මෙතැනට ආවත් ඔවුන්ට ආගමික වතාවත් වල යෙදීමට කිසිඳු පහසුකමක් නොවීය. එමෙන්ම වාට්ටුවට රෝගියෙකු ඇතුලත් කල පසු නෑදෑයන්ට රැදී සිටීමට ස්ථානයක් නොමැති බව මට නිරීක්ෂණය විය. කිසිදු රජයේ ප්‍රතිපාදනයක් නොමැතිව මහජනතාවට මගේ අරමුණ පැහැදිලි කර අසරණ මිනිසුන් වෙනුවෙන් මා දුටු සිහිනය සැබෑ කරගත් බව ලියන්න එපාද?

Customer Satisfaction මට්ටමට රෝහල ගෙනාව මම (වසර 100 ක් වූ  මෙම රෝහලේ සේවය කල හැමට හිමි  නිසි ගෞරවයට යටත්ව) මෙම අතිරේක පහසුකම සලකන්නේ Customer Delight සංකල්පයට රෝහල  රැගෙන ගිය බවයි. මෙවැනි අමතර පහසුකමක් කාසල් වීදියේ මාතෘ රෝහලේ තිබෙන අතර මා දන්නා පරිදි එය ඉදිකර ඇත්තේ රජයේ ප්‍රතිපාදන මගිනි. අහවල් සම්මාන ලාභී රෝහලේ උදවිය ඕවා ලියන්නේ නෑනේ. “මෙයා තමයි මේ චුට්ටන් රෙපෙයාර් වැඩ ගැන එක දෙක කරලා ලියන්නේ” එහෙම හිතෙනවානම් සොරි!

No comments:

Post a Comment